Noutati

VEKA Romania anunta relansarea identitatii corporate a brandului

"Das Qualitätsprofil" este noua identitate de brand care insoteste de acum activitatile companiei germane VEKA pe piata de tamplarie termoizolanta din Romania. Relansarea identitatii respecta conceptul sub care compania si-a desfasurat activitatea in cei peste 40 de ani de activitate - oferirea de solutii tehnice de calitate superioara si spiritul de parteneriat cu clientii directi. Rebrandingul pe piata romaneasca este ilustrat online de noul site al companiei, care poate fi accesat la cunoscuta adresa, www.veka.ro.

„Schimbarea a venit deoarece simteam ca era nevoie de un slogan care sa exprime mai bine principiile care ghideaza activitatea VEKA, filosofia de business a companiei, atat pe piata din Romania, cat si la nivel mondial. Am ales prin urmare aceasta sintagma care sa sintetizeze faptul ca VEKA ofera doar produse de calitate, servicii cu valoare adaugata ridicata si solutii inovatoare. Totodata, concomitent cu relansarea si prin intermediul noului site, anuntam viitorul sistem de profile SOFTLINE 82, sistem ce va deveni viitorul punct de referinta in productia de tamplarie cu grad ridicat de izolare termica. Acest sistem va fi disponibil romanilor incepand cu toamna acestui an", a declarat Alexandru Oancea, Marketing Manager VEKA Romania.

Site-ul www.veka.ro beneficiaza acum de un nou design, cu o structura mai clara si informatii detaliate. Acesta se adreseaza in special producatorilor de tamplarie termoizolanta, dar si arhitectilor sau dezvoltatorilor imobiliari. "Am dorit ca noul site sa demonstreze inca o data ca parteneriatul cu VEKA este un parteneriat bazat pe incredere si transparenta, si, de aceea, am ales sa publicam online numeroase informatii tehnice, poate mai putin cunoscute pana acum, dar informatii relevante pentru partenerii nostri, pentru companiile din sectorul construtiilor si, de ce nu, pentru beneficiarii finali", a mai declarat Alexandru Oancea.

Structura www.veka.ro permite navigarea usoara si accesarea cu rapiditate a informatiei specifice, atat pentru dezvoltatori, arhitecti si parteneri, dar si pentru publicul larg, prin trimiterea catre site-ul de informare si educare www.fereastraveka.ro.

Noul site corporate gazduieste si prezentari in format video, atat ale companiei cat si ale valorilor ce stau la baza acesteia. Un exemplu in acest sens este filmul ce ilustreaza importanta protejarii mediului, aspect extrem de important pentru VEKA.

Pentru utilizatorii finali, VEKA a lansat anul trecut www.fereastraveka.ro, primul site din categorie care se adreseaza tuturor celor dornici sa se informeze in legatura cu alegerea corecta a ferestrelor termoizolante. Site-ul prezinta informatii generale, dar si cateva date tehnice, sustinute de scurte filme care pun in lumina cei mai importanti diferentiatori ce trebuie luati in considerare in alegerea unei ferestre.

« Inapoi la Noutati